Annonce
forside
Velykket startskud i Skanderborg Jazzklub
Skanderborg: Tirsdag 2. september skød Skanderborg Jazzklub sin anden sæson i gang med et brag af en koncert. Det foregik i Laden på Vestermølle, og de optrædende var Lars Jansson Trio bestående af svenskerne Lars Jansson på klaver og hans søn, trommeslager Paul Svanberg samt den danske bassist, Thomas Fonnesbæk. Trioen blev desuden suppleret af den svenske saxofonist, Ove Ingemarsson.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Antarktis: Hos pingvinerne på kanten af verden
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne