Annonce
Frederiksberg

Tak til kommunens hjælp: - Det kan ikke gøres bedre

Hans Thomsen glæder sig over den service, han har modtaget af en række medarbejdere i Frederiksberg Kommune. Foto: Ritzau Scanpix / Mads Claus Rasmussen
Annonce

Læserbrev: Det sker, at jeg læser eller hører om, hvor dårlige folk synes om den kommunale service. Jeg vil derfor gerne rose den service og effektivitet, jeg har oplevet.

I forbindelse med, at jeg er blevet 80 år, havde jeg besøg af en sundhedsrådgiver fredag 3. juli om formiddagen. Ved samtalen ønskede jeg et håndgreb ved et ældre siddebadekar, så det letter ind- og udstigningen. Sundhedsmedarbejderen tilbød at rejse ønsket overfor Visitationsenheden.


Det sker, at jeg læser eller hører om, hvor dårlige folk synes om den kommunale service. Jeg vil derfor gerne rose den service og effektivitet, jeg har oplevet.


Mandag 5. juli om eftermiddagen blev jeg kontaktet af Visitationsenheden, der ønskede en uddybning af mit ønske. Samtalen resulterede i, at jeg ville blive kontaktet af en tømrer for at aftale et tidspunkt for udførelsen af arbejdet.

Tirsdag formiddag blev jeg kontaktet af tømreren, der ville komme indenfor en time og opsætte håndgrebet. Mandag klokken 11.15 var arbejdet udført.

Tak til de tre medarbejdere fra Frederiksberg Kommune, som har været involveret i sagen. Der er tale om en super service. Det kan ikke gøres bedre.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Løftet pegefinger

Københavns Politi inden udsigt til hedebølge: Vi er nødt til at stramme skruen

Debat

Opkald plads efter Bent Fabricius-Bjerre

Debat

Nye målebånd til kommunen

Læserbrev

Glem ikke p-pladser ved rådhuset

Cirkus

Cirkus Arli holder jubilæumsforestilling

Klumme

Byen og præsten: Drømmestof

Annonce