Annonce
Hedensted/Juelsminde Avis
Ingen vil bygge på central midtbyplads - nu tager politikerne konsekvensen
- Vi kan ikke være bekendt at have sådan en grim plads midt i byen, lyder det fra Lars Poulsen (V), formand for vækst og klima. Her er udvalgets nye plan for grusparkeringen ved administrationshuset.
Annonce
Mest læste
-
Kærestepar åbner pølsevogn på Bytorvet: - Vi kan godt fyre den af i 20 år endnu
-
Susanne mistede sin mor som 14-årig: Nu åbner hun gårdspladsen for den gode sag
-
Lokale håndboldhelte fik high-fives af Dronning Mary
-
Var med til at sikre skole i byen: Tidligere politiker blev årets borger
-
Byfest var fyldt med musik, aktiviteter og godt humør