Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.
Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.
Vi har noget unikt i Juelsminde: Vi skal have en langt mere restriktiv lokalplan
Mest læste
-
Kærestepar åbner pølsevogn på Bytorvet: - Vi kan godt fyre den af i 20 år endnu
-
Susanne mistede sin mor som 14-årig: Nu åbner hun gårdspladsen for den gode sag
-
Lokale håndboldhelte fik high-fives af Dronning Mary
-
Var med til at sikre skole i byen: Tidligere politiker blev årets borger
-
Byfest var fyldt med musik, aktiviteter og godt humør