Lige linjer og 'højrekørsel' skaber bedre salg i butikken: Det skal være et rart sted være
Kathrin Secher er indretningsekspert. Hun skal lære Blå Kors at gentænke indretningen for at give et bedre salg. Foto: Morten Pape
Det har stor betydning for salget, at butikken er velindrettet, siger indretningsekspert Kathrin Secher, der lige nu er booket ind som indretningshjælp og underviser i Blå Kors.
Copy link address
Astrid Bigum Kristensen askr@jfm.dk
Annonce
Kathrin Secher er indretningsekspert. Hun skal lære Blå Kors at gentænke indretningen for at give et bedre salg. Foto: Morten Pape
Kathrin Sechers mission er at bygge et "hjem", så folk bliver inspireret til noget, de kan bruge derhjemme. Her er hun i "køkkenet". Foto: Morten Pape
De frivillige i Blå Kors skal også lære selv at indrette, blandt andet ved at gruppere i farver. Her er det Rigmor Kristensen, der er frivillig på syvende år. Foto: Morten Pape
Kathrin Secher fortæller, at hun oplever, at når hun grupperer tingene, bliver hele opstillingen ofte solgt sammen, frem for enkelte ting. Foto: Morten Pape