Siden 1997 har der ikke været brygget øl på Ceres i Horsens, men det laves der nu om på fra august.
For 10 år siden åbnede Ældre Sagen en søndagscafé i "Den gyldne Hest" under Ceres Centret, men brygget øl er der ikke blevet , siden det oprindelige bryggeri lukkede. Arkivfoto