Horsens Kommune satte i forsommeren 2012 seks cykeltællere op ved indfalds-vejene. Der var en del - for ikke at sige en hel del - problemer med at få dem til at virke, men kommunens idé var - og er - at gøre det sjovere at cykle. Samtidig kan materialet fra en kommende undersøgelse også vise sig at bidrage til at gøre det mere sikkert at cykle. Arkivfoto: Søren E. Alwan