Lokalformand i Danske Ølentusiaster Ole Axelsen overrakte lørdag Det Danske Ølmærke til bestyrer af Eydes Kælder Darijo Milicic (dette foto) samt indehaver af Den Gyldne Hest Lars Cederlund Olesen (næste foto). Ølmærket er en hædersbevisning, der hvert andet år uddeles til steder, hvor man kan få en særlig øloplevelse. Pressefoto