163 lemvigere får kræft i år
Antallet af kræftramte danskere stiger, og her i Lemvig Kommune vil 163 borgere i følge statistikken blive ramt af kræft i år. Men heldigvis sker der fremskridt i både forskning og behandling, så flere overlever eller lever længere med deres kræftsygdom.