Det er overskriften for en ny tirsdags-café i Frivilligcenter Lemvig, hvor alle interesserede kan møde op til spændende formiddage med historier af og om lokale personer, hændelser og lokalområder
Museumsinspektør Mette Lund Andersen er med til den første af de nye tirsdag-caféer. Arkivfoto: Benny Gade.