pr-foto credit
Annoncørbetalt indhold

Hvordan er Name It i størrelsen?

Denne artikel er sponsoreret af kids-world.dk

Forbrugernes søgen efter hvordan de enkelte tøjmærker og produkter er i størrelsen, har fået webshop til at indføre pasformsguide på alle tøjprodukter.

Hvis der er noget, som børnefamilier landet over ved, så er det, at det betyder rigtigt meget, hvordan tøjet sidder hos de små, især fordi de hele tiden vokser.

Artiklen fortsætter efter annoncen

Netop det at børnene vokser, kan give udfordringer, når det gælder om at finde den rette pasform og størrelse.

Name It er blandt de absolut mest populære tøjmærker hos de danske børnefamilier. Med både fysiske butikker og en markant status hos de danske børnetøjswebshops er Name It et mærke, som du finder i langt de fleste børneværelser landet over. Hvordan er Name It så i størrelsen?

Webshop hjælper med at fastslå størrelsen

Hos Kids-world, der er blandt Danmarks største forhandlere af Name It-flyverdragter, har man valgt at assistere kunderne og deres ønske om at kende til pasformen og størrelsen på de enkelte stykker tøj – herunder også de mange produkter fra Name It.

Kids-world har her valgt at vise, hvordan størrelsen på de forskellige stykker tøj fra Name It er i størrelsen ved at angive, hvorvidt pasformen er lille, normal eller stor. Her oplyser Kids-world, at når et stykke tøj er vurderet til at have en lille pasform, så er det en god ide at gå en tøjstørrelse op for at få den rette pasform, mens det modsatte gør sig gældende, når der er tale om en stor pasform.

Er af Danmarks største tøjmærker

Name It er et af de mange tøjbrands ejet af Bestseller A/S. Hvis man er i tvivl om, hvor populære Name It er hos de danske og internationale børnefamilier, så skal man blot dykke ned i brandets regnskaber. De viser, at Name It i seneste regnskabsår havde en nettoomsætning på intet mindre end 574.377.000 kr., samt et overskud på 10.750.000 kr.

Name It har rødder helt tilbage til 1996. Den gang hed mærket EXIT og henvendte sig til de større børn. I 2008 relancerede Bestseller så brandet som Name It. Her fik tøjmærket så bredere tøjkollektion, så det nu dækker hele børnetøjsskalaen og ikke kun en begrænset aldersgruppe. Siden har især småbørnsforældrene taget Name It godt til sig.

Den brede kollektion har gjort, at du nu finder alt fra flyverdragter til vinterjakker, bluser, bukser, bodyer og meget mere fra Name It. Produkterne ligger ofte i den prisvenlige ende af skalaen, hvilket har haft meget at sige for brandets udbredelse og popularitet.

I dag tæller Name It-brandet flere end 150 fysiske Name It-butikker på verdensplan, mens den massive onlinehandel via egen platform og samarbejder med landets største webshops kommer udover.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce