Annonce
Odder Avis
Kør med naboen-ordning er en succes: Mange benytter sig af samkørsel
Mange bilister i Odder Kommune har tilmeldt sig pendler-platformen Nabogo. De har tilsammen kørt 7003 kilometer med passagerer i bilen.
Annonce
Mest læste
-
Daniel gav sin retrobutik ét sidste skud: Kun en måned efter måtte han trække stikket
-
Kommunen skiftede låsene: Caféen kender nu sin fremtid
-
Skolepiger stjæler populært legetøj fra byens butikker: - Det stikker helt af
-
Landsbyskolen er lige om hjørnet, men Annettes børn kører den anden vej
-
Himlen er solgt: Her skal den hen