Annoncørbetalt indhold

Kolding: Modstand danner nye muligheder

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Når der opstår modstand, er man tvunget til at tænke i nye retninger, hvis man vil sikre overlevelse. Sådan har mange virksomhedsejere også følt det i Kolding kommune under epidemien. De fysiske butikker har været nedlukket, hvilket har været rigtig hårdt for både byens borgere, men da i særdeles også for butiksindehaverne selv.

En dag i marts 2021: Går man i dag en tur ned igennem Kolding gågade, mærker man begejstringen i de forskellige butikker. Smil, glæde og en form for lettelse dukker op. Butikkerne har sågar tænkt nye innovative tiltag, det er tydeligt. Flere steder er der disket op med kaffe, vand og sågar små drinks – storartet.

Annonce

Oplevelser er noget af det vi især har savnet i løbet af det sidste års tid, derfor er det også ekstra skønt at mærke den får lov at buldre fremad for fuld skrue i disse dage.

Ligeledes har mange butikker brugt tiden fornuftigt, til at få malet og renoveret – tiden er blevet brugt fornuftigt.

Vi skal suge innovationen til os

Ligesom internettet i en årrække har flyttet innovationen i den rigtige retning, gør butikkerne også det samme. Men lad os lige gå online for en stund, og tage fat i Viabill eksempelvis. Viabill tilbyder afbetaling som en service gebyrfrit, sådan vi som forbruger kan få lov at foretage en transaktion, dele den op i rater, uden ekstra gebyrer.

Prøv at fjern fokus fra den negativ lyd som afbetaling ofte, uden egentlig at være berettiget, men tænk i stedet det som en løsning på en udfordring mange forbrugere har efterspurgt længe – altså innovation.

Disse tanker kan overdrages til de fysiske butikker, der ligeledes rykker innovationen, for at øge konverteringsraten og den totale helhedsoplevelse. Her har nedlukningen været et godt eksempel på dette, og mon ikke der sker meget mere på butiksfronten i de kommende år.

Sommeren kan blive rigtig god

Der er store forventninger til sommeren. Forhåbentlig går vi en mere normal tid i møde, i hvert fald hvis vi skal vurdere ud fra den positive udvikling vi har stået overfor senest.

Dette gør også at mange igen kan komme ud, herunder især turister der kan komme til landet (Danmark), og være med til at sætte gang i forbruget for alvor.

Vi ved hvor effektivt det er at rejse imellem hinanden, og hvordan det kan være med til at styrke BNP og vækst. Vi er afhængige af at besøge hinanden, for at bevare arbejdspladser og udvikling – den makroøkonomiske tankegang er der som sådan ikke noget nyt i, det er mere måden det kommer til at ske på. Vi har kørt med et meget lavt blus i et stykke tid, men lige så snart vi rigtigt kan komme i gang, vil det flytte omsætningen gevaldigt – ikke kun i vores by, men i hele Danmark.

Det er en turbulent tid for de fleste, men der er absolut lys for enden af tunnelen – dette fornemmes der også i Kolding.

Støt lokalt.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.