Annoncørbetalt indhold

Sådan finder du et godt marketingbureau

PR-foto credit

Denne artikel er sponsoreret af asento.dk

Ejer du en hjemmeside? Ejer du en virksomhed eller er du selvstændig? Er du blogger eller streamer? Hvis du kan svare ja, til bare et enkelt af disse spørgsmål, så er denne artikel skrevet til dig. Hvis du kunne svare ja til et af de ovenstående spørgsmål, så vil du sikkert gerne have så meget opmærksomhed omkring din hjemmeside eller din blog, og har måske endda overvejet at hyre et marketing bureau til at hjælpe dig. Hvis du er interesseret i at finde ud af hvordan man finder et godt bureau, så læs videre herunder.

Forhør dig i dit netværk

Uanset om du skal bruge en håndværker, en tandlæge eller et marketingbureau, så er det en god idé at spørge rundt i dit netværk, inden du hyrer nogen, da der snildt kan være en person i dit netværk som har erfaring med, eller måske endda kender, et marketingbureau der kan hjælpe dig til at nå det næste niveau.

Ved at benytte sit netværk, kan man ofte være heldig at blive refereret og dermed opnår en rigtig skarp pris, så der er masser af gode grunde til at spørge dit netværk, inden du hyrer nogen til opgaven.

Søg på internettet

Hvis du ikke har et ret stort netværk, eller hvis der ikke var nogen i dit netværk der kunne hjælpe dig videre, så kan du bruge internettet til at finde et bureau der kan hjælpe dig i mål. Du går bare ind på Google og søger på ”marketing bureau + navnet på din by”, ”marketing bureau nær mig”, eller ”det bedste marketing bureau”. Herefter vil Google vise dig en komplet liste over alle de marketingbureauer der findes i nærheden af dig, og så er det bare at undersøge hvad forskellige tilbyder. Herefter bør du indhente et par forskellige tilbud, så du har noget forskelligt at vælge imellem.

Læs andres anbefalinger

Når du skal finde et marketingbureau, så er det en god idé at finde ud af hvad de kan, og hvor meget det koster. Der er mange bureauer der benytter sig af de helt store salgstaler, men ikke kan levere et tilfredsstillende resultat når det kommer til stykket. Du kan f.eks. klikke dig ind på Trustpilot og læse andre brugeres anmeldelser af de forskellige bureauer. På den måde kan du hurtigt på skille fåret fra bukkene, og finde et bureau der kan løse den opgave du står overfor, og dermed hjælpe dig til at nå det næste niveau.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem JFMs kommercielle afdelinger og en annoncør.

JFMs uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på JFMs nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til JFMs nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens navn for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt.

  • PR-foto credit