Privat plejetilbud er gået konkurs
Odense Kommune har erfaret, at ejeren af den private leverandør af hjemmepleje, Hjælp til Hjemmet, er gået personlig konkurs. Det betyder, at Hjælp til Hjemmet stopper med at levere pleje til 86 borgere fra kl. 15:00 den 4. februar. Kommune overtager omgående og sikrer pleje til alle berørte borgerne.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Ejendomsdirektør vil have mere liv i kriseramt gågade: Kommer med klar opfordring til odenseanerne
-
To nye steder åbner i Nørregade: - Vi er vokset ud af vores nuværende lokaler
-
Hedebølge og 35 grader spås til festival: - Og vi er klar
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt