26 gange guld til Struer-svømmere
Struer: Struer Svømmeklub deltog i weekenden ved Region Midtjylland Mesterskaberne, der blev holdt i Herning Svømmehal, og de16 deltagende svømmere fra Struer tog godt for sig af medaljerne.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste