Danseforening fik flotte placeringer
struer/skive: For nylig gik turen østover for danserne i Struer Sportsdanserforening (STS). Denne gang til hallen i Højslev ved Skive, hvor Skive Frem var vært for den tredje pointturnering. På en regnfuld vinterformiddag ankom danserne fra STS til hallen, og efter en flot indmarch gik turneringen i gang.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste