Første spadestik på Midtpunkt-udvidelse
»Det er et helt unikt projekt,« sagde borgmester Mads Jakobsen (V), da han mandag eftermiddag var inviteret til Thyholm for at være med til at tage det første spadestik på en udvidelse af Midtpunktet.
»Det er et helt unikt projekt,« sagde borgmester Mads Jakobsen (V), da han mandag eftermiddag var inviteret til Thyholm for at være med til at tage det første spadestik på en udvidelse af Midtpunktet.