Annonce
Ugeavisen Struer
Indsamling på efterskole klappede - der blev samlet 10.000 kroner ekstra ind i forhold til sidste år
For tredje år i træk har eleverne på Hardsyssel Efterskole haft gang i et indsamlingsprojekt og samlet folk til både marked, mad og musik.
Annonce
Mest læste
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste
-
Pilgrimsvandring binder Fousing og Resen sammen
-
Ukrainsk-dansk hjælpedag på Thyholm skal samle penge til nødhjælp