Annonce
Ugeavisen Struer
Jørgen er slank, aktiv, uden røg og alkohol - men han har diabetes: - Det er farligt at blive 70 år
På ti år er antallet af diabetikere steget med 42 procent. I Struer Kommune har næsten 60 procent flere fået diabetes, og Struer er nu nummer syv over de mest diabetes-ramte kommuner. Jørgen Kristiansen er en af dem. Han prøver at leve sundt, men regner ikke med at slippe af med sygdommen.
Annonce
Mest læste
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste
-
Pilgrimsvandring binder Fousing og Resen sammen
-
Ukrainsk-dansk hjælpedag på Thyholm skal samle penge til nødhjælp