Julekortet kommer stærkt igen
Struer: Flere og flere borgerne i Region Midtjylland holder fast i julekorttraditionen, og faktisk foretrækker flere foretrækker en julehilsen i brevkassen frem for på mail i indbakken eller som en sms på mobilen. Det viser en ny undersøgelse, som TNS Gallup har lavet for Post Danmark.