Kommunen dropper p-vagter
Struer Kommune har opsagt aftalen med P-Nord, og dermed er der fra næste sommer ikke længere p-vagter i byen. Udvalgsformand Marianne Bredal vurderer, at der er parkeringspladser nok i Struer.
Struer Kommune har opsagt aftalen med P-Nord, og dermed er der fra næste sommer ikke længere p-vagter i byen. Udvalgsformand Marianne Bredal vurderer, at der er parkeringspladser nok i Struer.