Maskinforretning er glad for Struer-base
Herborg Smede- & Maskinforretning har været i Struer i tre år og øget medarbejderskaren fra 7 til 15. Torsdag den 6. december er der åbent hus med mulighed for at se nogle maskinnyheder direkte fra den store landbrugsmesse Agromek.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste