Musik under besættelsen
Søndag den 12. april kl. 10.30 er der søndagsbrunch på Gimsing-hoved Kunst- og Kulturcenter i Struer, hvor man efter en lækker brunch-buffet kan nyde en søndag formiddag med tonerne fra besættelsestidens swingmusik og revyviser.