Rideklub har sat gang i vinterens stævner
Struer: I weekenden 15.-16. november blev det første af vinterens tre klubstævner i Struer Rideklub afviklet. Endnu engang med stor tilslutning fra klubbens egne ryttere, ligesom der også var besøg fra andre klubber i omegnen.
Mest læste
-
Museum får støtte til nye havemøbler
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Summerdays vender tilbage: Juli byder på musik, markeder og fællessang ved fjorden
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang