Rythm Nation tog 18 medaljer
struer: Ved sæsonens tredje pointturnering, som blev holdt i Søby-Højslev-hallen ved Skive lørdag 11. januar, kom Struer-danserne fra Rhythm Nation hjem med masser af medaljer og flotte placeringer.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste