Sæsonafslutning hos skytterne
Struer Skyttekreds har afholdt sæsonafslutning for udendørssæsonen på skydebanerne på Vrald Odde. Her lykkedes det at samle 43 skytter, søskende og forældre til medaljeoverrækkelse og pizza spisning, så det var en fantastisk afslutning på en velbesøgt sommersæson.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste