Skærtorsdagsmåltid i Søndbjerg
Thyholm: Der var fuldt hus, da Søndbjerg-Odby kirker inviterede til fælles aftenmåltid skærtorsdag. Folk fra hele Thyholm havde fundet vej til konfirmandstuen ved Søndbjerg præstegård og de nød lammet,flødekartoflerne, salaten og ikke mindst brødet og vinen, mens snakken gik lystigt. Det hele var hjemmelavet af flittige hænder fra menigheden.
Mest læste
-
22.000 kroner til ny baby-café i Struer
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Økonomisk vind i sejlene til vand- og havnedag: - Vi bliver mere uafhængig af vejret
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste