Annonce
Ugeavisen Vejle
Fodbold skal være en vej til velfærd
Vejle Kommune sagde forleden ja til en velfærdsalliance med DBU. Den skal skabe mere sundhed og trivsel med fodboldindsatser for alt fra børn til beboere i sociale boligområder.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
46 job røg i stor oprydning: Nu sælger investoren fra Vejle sine butikker
-
Bageri meldt til politiet: Fødevarestyrelsen har mistet tålmodigheden
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte