Annonce
Ugeavisen Vejle
Frosten har bidt sig fast - men isen er stadig for farlig til skøjter
Trods flere ugers frost viser de seneste målinger fra søer og fjord i Vejle Kommune, at isen endnu ikke er tyk nok til, at man må gå, løbe eller stå på skøjter på søerne.
Annonce
Mest læste
-
Derfor stopper Rikke som brugsuddeler efter ni år
-
Snavs, revnede isbøtter og falsk reklame: Nu rammer smiley-balladen også Emmas butik i Vejle
-
Smiler igen efter halvsur smiley: Sushikæde får 310 siddepladser i Vejle
-
Opera rykker ud på Søndertorv i Vejle
-
Forsanger lukkede sin butik med stort ophørsudsalg: Få timer senere var alt væk