Det er synd, at mit hus er alene hjemme
Regitze Præstegaard var længe om at sætte huset på Grønnegade i Varde til salg. Hun har boet der siden 2001, og det er børnenes barndomshjem. For fem år siden blev Regitze skilt og boede herefter alene i huset med børnene på henholdsvis 14 og