Tina: Sosu-uddannelsen bliver brugt som springbræt
Tina Agergaard Hansen, der både er sygeplejerske i psykiatrisk afdeling i Esbjerg, byrådspolitiker for DF og medlem af Udvalget for Social og Sundhed erkender, at der er brug for flere initiativer for at tiltrække kvalificeret sundhedspersonale til kommunen.