Annonce
Ugeavisen Varde
Unge samler penge ind til naturen - det skal de gå til
Elever fra Det Blå Gymnasium og Varde Gymnasium kerer sig om natur og klima og har derfor samlet penge ind til 1.000 nye træer i biodiversitetsskov. Dem vil de unge håndplante ved et arrangement i den kommende uge.
Annonce