Papkort erstattes af pendlerkort
Det klassiske periodekort, en plastlomme med pap i, er på vej ud af busserne i Syd- og Sønderjylland. Kortet bliver erstattet af to nye produkter. Sydtrafik anbefaler, at man skifter sit nuværende pap-periodekort ud allerede i dag.
Mest læste
-
Ulvene breder sig i Syd- og Sønderjylland: Her får du de seneste historier først
-
Frida er ny på Christiansborg: "Jeg føler mig som en lærling"
-
Biblioteket som musikfestival – uden mudder og kø
-
Hvor mange bøger er nok? – en kærlig klumme om læselyst og lidt konkurrence
-
Ejerskifteforsikring. Historie og huseftersynsordningen