Ugeavisen Bramming Hele byen er inviteret: Spejderhuset genindvies på lørdag I januar var der rejsegilde på om- og udbygningen af spejderhuset i Bramming. På lørdag er det tid til at indvie det færdige hus, og alle byens borgere er inviteret. Foto: Martin Wilde - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 19 apr. 2022 kl. 12:55 Martin Wilde mawi@ugeavisen.dk Annonce Annonce Præsentation af Lokalårbogen for Brammingegnen 2024 Græsk ø-eventyr: Korfu er den store joniske dame i det azurblå hav JULEMARKED PÅ GØRDINGLUND HERREGÅRD Mest læste På eventyr i genbrug På besøg i Italien: Toscanas kystvine må godt blive gamle Jul - en højtid fyldt med kontraster Alt har sin stund, og hver en ting under himlen sin tid Tak for denne gang Annonce ”Memento Mori” 50-års jubilæum – et flagskibs liv, død og genopstandelse Kajakdebut i modvind: Det kræver hverken duelighedsbevis eller certificering at sejle havkajak Farvel og tak Zen i den fynske muld: Peter flyttede Japan til Broby for 20 år siden Marie og Alberte dyrker figenstænger og ostehaps: Små børn skal have bevidsthed om hvad der er godt for naturen Annonce Farvel til en hensygnende ven Ved den caribiske ø Cozumel: Et drømmedyk mellem papegøjefisk og viftekoraller Kære læser En drabelig historie om mine forældres opvækst 50 kilometers gåtur gennem Nationalpark Thy: Kan en 12-årig klare det? Du danske sprog, jeg elsker dig Annonce Jeg holder pause Nu er jeg jo ikke politiker, men… Klumme: Passer din økonomi til dine planer for fremtiden? Nu er det officielt indviet Spørg advokaten: Kan jeg få bilen, selvom min ekskone står som ejer? Sommertosset efterår Annonce
Marie og Alberte dyrker figenstænger og ostehaps: Små børn skal have bevidsthed om hvad der er godt for naturen