Annonce
Daniella Bjørnsted Andersen oplever generelt, at tonen over for hendes ansatte er god i det daglige. Men cirka en gang om ugen hænder det, at hun må tage sig af en utilfreds kunde, som ikke ytrer sig særligt pænt. Foto: Gustav Roesbjerg Mygind
Elbobladet

Tålmodighed kan være en mangelvare ved kassen: - Nogle gange har kunden oplevet noget skidt. Og så er vi dem, der står først for

Ingen varer er gratis i detailhandlen. Men et smil eller en hilsen koster intet og kan være med til at gøre dagen markant bedre for både ansatte og kunder. Til sin store glæde oplever butikschef i lokal dagligvarebutik, at tonen er blevet bedre, selvom hun også oplever trælse eksempler på det modsatte.
Annonce
Elbobladet

Foredrag om hjernens evne til at snyde sig selv

Annonce
Elbobladet

En dag skal vi alle dø

Annonce
Elbobladet

March mod ensomhed kommer til byen søndag

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Dronningen gik i land i Fredericia - Tillia sprang i forvejen

Elbobladet

Landsoldaten tabte - men han står stadig stolt

Elbobladet

Velgørenhedskoncert med ukrainske kunstnere

Taulov-firma kåret som årets læreplads

Elbobladet

Bankdame fra Middelfart er ny rådgiver i Fredericia

Annonce
Elbobladet

Fokus på præsidentvalget i USA på Fredericia Gymnasium

Elbobladet

Præstens klumme: Sol over "dræberen"

Elbobladet

Foredrag om besættelsestiden og modstandskampen i Fredericia

Forpagtere opsagde kontrakt sidste år – så trak de i land – og nu er aftalen opsagt igen

Mægler er kommet på plads i historiske lokaler

Frisørsalon genåbnet: - Det er en drøm at åbne her i Kanalbyen

Forfatteraften med Jesper Stein

Annonce