Annonce
Daniella Bjørnsted Andersen oplever generelt, at tonen over for hendes ansatte er god i det daglige. Men cirka en gang om ugen hænder det, at hun må tage sig af en utilfreds kunde, som ikke ytrer sig særligt pænt. Foto: Gustav Roesbjerg Mygind
Elbobladet

Tålmodighed kan være en mangelvare ved kassen: - Nogle gange har kunden oplevet noget skidt. Og så er vi dem, der står først for

Ingen varer er gratis i detailhandlen. Men et smil eller en hilsen koster intet og kan være med til at gøre dagen markant bedre for både ansatte og kunder. Til sin store glæde oplever butikschef i lokal dagligvarebutik, at tonen er blevet bedre, selvom hun også oplever trælse eksempler på det modsatte.
Annonce
Elbobladet

Præstens klumme: Pilgrims(tor)turen

Annonce
Elbobladet

Mød hjemmehjælperen Ramona og englelige væsner: Der læses op af Hella Joofs bøger

Annonce
Elbobladet

Ældreminister svarerspørgsmål i Fredericia i næste uge

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Kom til høstfestmuseumsgård

Elbobladet

Gothersgade Syd fyldes med øl i talrige variationer

Elbobladet

16-årig fredericianer opnår noget helt særligt

Ingen is og kaffe i denne omgang: Til gengæld skal beboerforening skabe liv ved Strandparken

Elbobladet

Kræmmerbanko i markedsteltet ved heste- & kræmmermarked

Annonce
Elbobladet

Bålet har gennem tiden været brugt til at drive det onde på flugt

Elbobladet

Militærhistorisk gåtur på og omkring volden i Fredericia

Elbobladet

Tidligere afdelingslederKobbelgården vender tilbage i chefstol i Fredericia

Congobajere og pølsevogn: Milepæl for kommende havecenter fejret

Kan du finde dem? Daniel har sendt store og små beskyttere ind i byens gader og butikker

Se video: Med præstationsangst og premiere-nerver præsenterer Qnud Fredericias største maleri

En kort genåbning: Helbredsmæssige årsager lukker forretning

Annonce