Flotte resultater til ryttere fra Skanderborg
Skanderborg/Randers: Ved Dansk Sportspony Championatet, der blev afviklet på Lykkeshøj Ridecenter i Randers, deltog tre ekvipager fra Skanderborg Rideklub. Det var Mette Sejbjerg Jensen på Nørlunds Vincente, der vandt i kategori 1 klassen for 5 års ponyer, og i kategori 2 klassen for 5 års, deltog den kun tolv årige Emilie Vad på sin pony Nørlunds Eltina, som med en flot fremvisning blev nr. tre. Benita Hansen red den kun 4 årige Boogie i kategori 2 klassen, og blev samlet nr. 6 for 4 års, og ligger som nr. 2 på landsplan. Alle tre ekvipager er gået videre til semifinalen, som afvikles på Ikast Ridecenter i oktober.
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Lasse scorede den søde kassedame: Da regningen kom, gik deres date helt galt
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her begynder feriemorgenen, længe før sommergæsterne vågner
-
Træt af regn og rusk: Her er fem oplevelser, du kan få inden døre i Sydjylland