Grenaa Cykle Klub har fået en jysk mester
Grenaa/Hedensted: Lørdag 10. maj blev der kørt Jysk/Fynske mesterskaber i enkeltstart i alle klasser i Hedensted. Carsten Skov Eriksen fra Grenaa Cykle Klub blev Jysk/Fynsk mester i D rækken. Det er ellers mere end 10 år siden, det sidst er sket for én i klubben at blive Jysk mester, så det er lidt af en præstation. Carsten cyklede de 29 kilometer på tiden 40:46, og der blev cyklet på almindelige hjul og ikke pladehjul, som mange bruger. Det var en hård enkeltstart med 190 højdemeter.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater