Nye friluftsvejledere dimitterede fra DGI Karpenhøj
Karpenhøj: 11. juni, er ikke længere Fandens Fødselsdag, men Karpenhøj-Friluftsvejledernes Eksamensdag. Hold 5 på DGI Karpenhøjs 1-årige fuldtids friluftsvejlederuddannelse dimitterede 11. juni 2013 i højt solskin med en let vind, viltre svaler ind og ud af grej-laden og humlebier og sommerfugle hoppende fra blomst til blomst. Det er sommer og egentlig perfekt kajakvejr, men i dag må de 15 nyudklækkede friluftsvejledere blive på land. Ved et eftermiddags- og aften-arrangement på Lejrpladsen for studerende og deres familier, lærere og ansatte fejrede DGI Karpenhøj de 15 dygtige studerende deres dimmision. Her uddelte studieleder Martin Hansen eksamensbeviser og holdt den stolte tale ? festen bagefter foregik naturligvis med bålmad i det fri.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater