Annonce
Reklamer og tilbudsaviser. Der omdeles ifølge Dansk Affaldsforening cirka 100.000 ton papirreklamer om året i Danmark. Mange af dem ryger direkte fra postkassen i skraldespanden. Det må stoppe nu, mener DI, Coop-koncernen og en lang række organisationer. (ARKIV). Foto: Nils Meilvang/Ritzau Scanpix
Erhverv

DI og butikker: Stop nu tvangsreklamerne i postkassen

Fremover skal man aktivt sige "Reklamer ja tak" for at modtage dem. Det mener DI, butikskæder og miljøgrupper.

Annonce
  • Nils Meilvang
    Reklamer og tilbudsaviser. Der omdeles ifølge Dansk Affaldsforening cirka 100.000 ton papirreklamer om året i Danmark. Mange af dem ryger direkte fra postkassen i skraldespanden. Det må stoppe nu, mener DI, Coop-koncernen og en lang række organisationer. (ARKIV). Foto: Nils Meilvang/Ritzau Scanpix
  • GENBRUG R98 TRUCK REKLAMER GENBRUGSPAPIR TRYKSAGER
    Hvert år omdeles omkring 100.000 ton papirreklamer til borgerne. En meget stor del havner ulæst i skraldespanden. (ARKIV). Foto: Jakob Boserup/Ritzau Scanpix
  • TILBUDSAVISER REKLAMER
    Tilbudsaviser. I fremtiden skal forbrugerne aktivt sige ja tak, hvis de vil have dem i postkassen, mener DI, Coop og en række organisationer. Foto: Bjørn Khler/Ritzau Scanpix
Annonce
Forsiden netop nu
Indland

46 containere tabt under storm - halvdelen er stadig ikke fundet

Indland

Christian Falck Wolff vinder Årets Pressefoto med billede fra tyske Lützerath

Indland

Uden ny lovgivning vil kommuner droppe Chromebooks til sommer

Indland

Forlag makulerer freelancers bog efter omfattende plagiat

Indland

Stjerneinstruktør har altid været i rampelyset

Indland

Sygdomsramt popstjerne gør klar til comeback

Annonce