Bonnet genåbner genbrugsplads
Den kommunale genbrugsplads i Bonnet lukkede den 1. februar, men nu har borgerforeningen åbnet en genbrugslade, så ikke mindst byens ældre borgere har et sted at aflevere deres genbrugsaffald. De frivillige i genbrugsbanden passer genbrugsladen.