Digitale postkasser skal på plads
I løbet af de seneste par år har de danske kommuner arbejdet målrettet på at informere om, at alle borgere senest den 1. november i år skal have oprettet en digital postkasse, som fra denne skæringsdag bliver den eneste måde, borgeren kommunikerer med de offentlige systemer på.