Fejrer overdragelsen af Aa Mølle
Det sker lørdag eftermiddag den 9. maj, hvor alle er velkomne til at deltage - og det blev oplyst på generalforsamlingen i Aa-Mølle Laug, der blev afholdt i Gudum Sognehus. Det var den første ggeneralforsamling efter den endelige overtagelsen af møllen.