Musical på Thyborøn Skole
Torsdag den 3. december blev der for tredje år i træk opført musical i udskolingen på Thyborøn skole. det har Karen fra 8.a, Nanna fra 9.a, Meiken fra 7.a og Line fra 9.a skrevet et indlæg om.
Torsdag den 3. december blev der for tredje år i træk opført musical i udskolingen på Thyborøn skole. det har Karen fra 8.a, Nanna fra 9.a, Meiken fra 7.a og Line fra 9.a skrevet et indlæg om.