Annonce
Motor
Den fynske forhandler Alex mangler biler - og kunder må gå forgæves: - Det er lidt noget lort
Vent lidt og få en billigere elbil. Det har indtil nu været en god tommelfingerregel. Men det er helt slut, siger fynsk bilforhandler og eksperter.
Annonce
Mest læste
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Solgte tre biler på et loppemarked: Gitte har fulgt samme råd til sig selv i 35 år
-
Michael mangler en mekaniker: - Jeg tror ikke længere på, at jeg kan finde en
-
Chok-melding: Nyansat direktør i stor fynsk koncern springer fra stillingen, før han er startet
-
Det kører ikke længere så glat for fynsk gigant: Det mindste overskud i over 20 år