Annonce
Ugeavisen Vejle
Banedanmark gør klar til elektrificering
Banedanmark er netop gået i gang med at forberede jernbanen mellem Aarhus og Fredericia til elektrificering. 35 broer på strækningen skal bygges om, for at gøre plads til det nye kørestrømsanlæg.
Annonce
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
46 job røg i stor oprydning: Nu sælger investoren fra Vejle sine butikker
-
Bageri meldt til politiet: Fødevarestyrelsen har mistet tålmodigheden
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte