Red Barnet mangler indsamlere i Vejle
Søndag 2. september samler Red Barnet ind ved den årlige landsindsamling. I Vejle Kommune mangler der 175 indsamlere.
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
46 job røg i stor oprydning: Nu sælger investoren fra Vejle sine butikker
-
Bageri meldt til politiet: Fødevarestyrelsen har mistet tålmodigheden
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte