Annonce
Ugeavisen Vejen For abonnenter

Nu står butikschefen fra Netto frem i sag om vrede kunder: - Vi bliver indimellem kaldt "hyldefyldere"

I sidste uge gik det galt i Netto i Vejen. En vred kunde overfusede en 17 år gammel pige, som var ny i job, og på sin anden vagt. Nu fortæller Nicoline, som er butikschef i Netto, at den slags ting sker en til to gange om ugen.
- Hvis mine medarbejdere kommer ud for ubehagelige oplevelser med ophidsede kunder, så sørger jeg faktisk lige for at fortælle kunden, at vedkommende også skal huske hende, der sidder bag kassen, bare en ung pige. Ja, vi laver fejl, men vi er kun mennesker. Ofte ender sådan en snak med, at kunden går fra butikken med et andet syn på sagen, fortæller Nicoline Svaneberg Hansen, butikschef i Netto i Vejen. Foto: Michael Svenningsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce