Tre år på gymnasiet uden en sygedag
Det forsømte forår er over os. På Grenaa Gymnasium er der fuld gang i de skriftlige eksamener og i denne uge begynder de mundtlige. En af de 217 gymnasie- og HF-elever, der nu og i de kommende uger skal yde sit optimale, er Samida Bachmann, 3.x, og hun er bedre klædt på til eksamensudfordringen end de fleste. Samida har nemlig gennemført den treårige stx-uddannelse uden at forsømme en eneste undervisningstime og hun har afleveret samtlige skriftlige opgaver til tiden. I en af de allersidste timer før eksamen dukkede vicerektor Vagn Rohde op i 3. x og overrakte Samida et diplom for hendes engagement og viljestyrke - og en kage til hele klassen. /22
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater