Annonce
Hedensted/Juelsminde Avis
Regnvejrschef har ro på efter morgentjekker: - Der er altså plads til mere vand
Indtil videre er alt gået godt, men det er nu alligevel altid en god idé at lytte til vejrvarsler, mener Ole Madsen, driftschef i Hedensted Kommune og aktuel "regnvagt".
Annonce
Mest læste
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte
-
Central gade lukkes i weekenden: Byens nye plads indvies med et væld af aktiviteter
-
Udvider og får helt ny champagnebar: Havnefest er klar med flere ændringer og nye tiltag
-
Havnefest jubler: Slår sponsorrekord igen igen
-
180 børn gav koncert i Hedensted Centret